Call Centar: 032/346-745

Proveri garanciju

Isporuka - USPON DOO

Isporuka proizvoda koje poručite putem našeg sajta biće dostavljeni, na teritoriji Srbije, u saradnji sa kurirskom službom AKS.

Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije bez KiM.

Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.

Poručeni proizvodi dostavljaju se Vama lično ili licu koje ste naznačili kao primaoca pošiljke u roku od 2 do 5 radna dana, a najkasnije u roku od 30 dana. Trudimo se da kupcima obezbedimo ažurnu i brzu dostavu poručenih proizvoda. Isporuka o roku ne predstavlja bitan element Ugovora. Pošiljka se dostavlja na adresu koju ste naveli u formularu za poručivanje. Isporuka robe se vrši radnim danima (ponedeljak – petak) u periodu od 8 do 17 časova, osim državnim praznicima. Isporuke robe se ne vrše subotom i nedeljom.

Svi naručeni artikli za koje se vrši isporuka isporučuje se do prvih vrata naručioca (do ulaza u zgradu ili kuću).

U slučaju da kurirska služba ne zatekne nikoga na adresi isporuke, kurir će Vas kontaktirati telefonom radi dogovaranja novog termina isporuke. Ukoliko i nakon toga dostavljanje ne bude moguće krivicom Kupca, odnosno lica koje je naznačeno kao primalac pošiljke, Kupac će biti dužan da snosi troškove vraćanja pošiljke Prodavcu, a Ugovor će se smatrati raskinutim.

TROŠKOVI ISPORUKE

Za sve porudžbine čija je vrednost do 5.000 dinara, isporuka kurirskom službom se naplaćuje u iznosu do 300 dinara.

Ukoliko vrednost porudžbine prelazi 5.000 dinara, a roba koja se isporučuje nije iz asortimana bele tehnike, usluga dostave kurirskom službom je besplatna.

Isporuka bele tehnike iznosi 2.400 dinara za frižidere do 1.5m visine, šporete i veš mašine, za svaki pojedinačni komad. Za frižidere čija visina prelazi 1.5m visine, kao i za zamrzivače cena dostave je 2.800 dinara. Isporuka klima uređaja se naplaćuje 1.000 dinara.

Za porudžbine čija ukupna masa iznosi od 30 do 60 kg, kao i za preteške, glomazne i izdvojene pošiljke, isporuka se obračunava posebno i o tome će svaki kupac biti obavešten pre isporuke.

  • preteška pošiljka (za svaki pojedinačni registrovani paket/kutiju težine veće od 30 kg)
  • glomaza pošiljka (za svaki pojedinačni registrovano kolet/paket koji prelazi dimenzije 60x60x60 cm odnosno odgovara zbiru dužine i obima paketa na najširem mestu poprečno do maksimalnih 300 cm, s tim da najveća dimenzija pošiljke može biti do 150 cm)
  • izdvojena pošiljka (za svaki pojedinačni registrovani paket/kutiju od strane nalogodavca čija sadržina zahteva posebnu pažnju i kao takva nosi oznaku upozorenja-lomljiva sadržina

Za svaki pojedinačni uređaj čija je težina veća od 70 kg sa ukupnom dužinom stranica preko 300 cm tretiraće se kao dva komada.

Kupac plaća troškove dostave kuriru prilikom isporuke naručene robe, ukoliko taj iznos već nije platio preko računa.

Isporuka sa dva izvršioca obavezna je za kompletnu belu tehniku koja se po gabaritima svrstava u glomaznu pošiljku.

Rizik slučajne propasti, oštećenja ili uništenja stvari prelazi na Kupca u trenutku predaje proizvoda Kupcu.

Obaveza Prodavca da isporuči poručeni proizvod se gasi ako je, zbog naloga državnih organa, smetnji u prometu ili pogonu, štrajka, isključenja, manjka sirovina i svih slučajeva više sile izvršenje neprimereno otežano ili nemoguće, a Prodavac je za navedene događaje saznao tek nakon što je potvrdio porudžbinu. U tom slučaju Prodavac će o tome obavestiti Kupca bez odlaganja.

 

POSTUPANJE PRILIKOM ISPORUKE

Kupac je dužan da, prilikom isporuke, a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta, u prisustvu kurira pregleda paket i da sva eventualno uočena oštećenja ambalaže/robe unese u zapisnik koji Vam dostavi kurir i da se odmah, a da se najkasnije u roku od 24h obrati službi za reklamacije Uspon na broj telefona 032/346-745 ili na mail: web@uspon.rs. Reklamacije na oštećenja koja su izjavljena protekom roka do 24h od isporuke će biti odbijena kao neblagovremene. Posebno isitčemo da uređaje koji imaju fizička oštećenja niste u obavezi da primite.

OTKAZIVANJE ISPORUKE

Kupac ima pravo da otkaže isporuku u bilo kom trenutku, slanjem mejla na web@uspon.rs

Ukoliko je isporuka otkazana pre nego što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj ukupnog iznosa plaćenog za proizvode i isporuku.

U slučaju otkazivanja porudžbine nakon što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj iznosa za proizvode, ali u tom slučaju, Kupac sam snosi troškove vraćanja proizvoda Prodavcu.

Po otkazivanju isporuke pozivom telefonskog broja, Kupac će dobiti potvrdu o otkazivanju porudžbine na svoju email adresu.

PROCEDURA PREUZIMANJA U MALOPRODAJNIM OBJEKTIMA USPON-A

Pored dostave brzom poštom nudimo vam i da poručenu robu preuzmete u jednoj od naših moloprodaja bez ikakvih dodatnihi troškova.

Prilikom poručivanja birate jednu od ponuđenih maloprodaja.

Grad

Adresa

Kontakt telefon

Radno vreme za preuzimanje porudžbina

Čačak – IT Shop

Gradsko šetalište 57

032/512-16-53

Ponedeljak-petak: 08-20h
Subota: 09-17h
Nedelja: zatvoreno

Čačak – prodavica bele tehnike

Gradsko šetalište 57

032/345-323

Ponedeljak-petak: 08-20h
Subota: 09-17h
Nedelja: zatvoreno

Gornji Milanovac

Vuka Karadžića 1/3 lamela 2

032/710-499

Ponedeljak-petak: 08-20h
Subota: 09-17h
Nedelja: zatvoreno

Kraljevo

Trg Kralja Petra I Oslobodioca br.1

036/220-220

Ponedeljak-petak: 08-20h
Subota: 09-17h
Nedelja: zatvoreno

Užice

Kneza Lazara 4

031/520-919

Ponedeljak-petak: 08-20h
Subota: 09-17h
Nedelja: zatvoreno

 

Nakon dobijanja potvrdnog mejla da je vaša porudžbina spremna, poručenu robu možete preuzeti u odabranoj radnji i pritom izvršiti plaćanje (ukoliko već niste uplatili preko računa ili karticom za internet plaćanje) bez dodatnih troškova isporuke. Ukoliko ste poručenu robu platili preko računa, potrebno je prilikom preuzimanja robe dostaviti na uvid potvrdu o uplati.

Da biste preuzeli svoj paket, potrebno je da kod sebe imate Ugovor o prodaji na daljinu koji vam je stigao mejlom nakon poručivanja.

Ugovor može biti odštampan ili online na telefonu.

Rok za preuzimanje poručenih proizvoda je 5 radnih dana nakon dobijanja mejla da je vaša porudžbina spremna, a prema radnom vremenu odabrane maloprodaje.

Ukoliko se odlučite da paket preuzme neko drugi umesto vas, obavezno je da kod sebe ima Ugovor o prodaji na daljinu (koji smo vam poslali na mejl prilikom potvrde porudžbine).

Molimo vas da robu prilikom preuzimanja pregledate zbog eventualnih oštećenja. Ukoliko nakon preuzimanja svoje porudžbine primetite da uređaj ima oštećenja, potrebno je u roku od 24 h od njegovog preuzimanja da isti vratite u radnju odakle je preuzet. Neophodno je da kod sebe imate fiskalni račun ili Ugovor o prodaji na daljinu.