Call Centar: 032/346-745

Proveri garanciju

Često postavljana pitanja - USPON DOO

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

 

Da li je potrebno da imam korisnički nalog da bih izvršio kupovinu?
Ukoliko želite da izvršite porudžbinu, nije potrebno da kreirate korisnički nalog.

Kako mogu da tražim određeni proizvod?
Ukoliko želite da potražite određeni proizvod, molimo koristite polje za pretraživanje u header-u sajta. Unesite reči za pretragu i ako postoje na sajtu, prikazaće Vam se lista rezultata.

Gde mogu da proverim dostupnost proizvoda?
Ispod polja za količinu, nalazi se polje "Proverite dostupnost". Klikom na njega otvara se prozor u koji unosite poruku i birate način primanja odgovora. Klikom na dugme “Pošaljte upit” šaljete nam zahtev na koji vam mi odgovaramo u najkraćem roku.

Takođe možete kontaktirati naš call centar na 032/346-745 ili putem mejla: web@uspon.rs

Gde mogu da proverim tehničke podatke o proizvodima?
Tehničke karakteristike i specifikacije proizvoda možete naći neposredno ispod slike proizvoda. Ukoliko želite dodatna pojašnjenja budete slobodni da kontaktirate naš call centar na 032/346-745 ili putem mejla: web@uspon.rs

Kako da izmenim podatke koje sam uneo u porudžbinu nakon što sam je zaključio?
Ukoliko želite da promenite porudžbinu, molimo kontaktirajte naš call centar na 032/346-745 ili nam pošaljite mejl na: web@uspon.rs

Prilikom poručivanja odabrao sam pogrešan način plaćanja. Šta da radim?
Ukoliko želite da promenite način plaćanja, a već ste zaključili porudžbinu, molimo kontaktirajte naš call centar na 032/346-745 ili nam pošaljite mejl na: web@uspon.rs

Da li mogu poručiti kao pravno lice i da dobijem račun na firmu?
Naravno. Prilikom naručivanja, gde unosite podatke o kupcu imate karticu „pravno lice“, u nju unosite tražene podatke. Prilikom odabira načina plaćanja birate „Plaćanje preko računa“ i završavate porudžbinu. Obradom vaše porudžbine, u najkraćem roku, poslaćemo vam predračun za poručenu robu. Po evidentiranju vaše uplate, robu šaljemo na naznačenu adresu.

Šta je potrebno ukoliko želim da moja porudžbina bude isporučena na adresu različitu od one koju sam naveo u korisničkom nalogu?
Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.

Da li mogu da poručim proizvod i da ga lično preuzmem na vašoj adresi?
Prilikom poručivanja robe u polju „Način isporuke“ odaberite opciju Preuzimam lično, nakon toga Vam se pojavljujee polje „Maloprodaje“ gde možete izabrati Vama najbližu maloprodaju gde želite da preuzmete proizvod.

Greškom sam naručio proizvod, želim da otkažem porudžbinu. Kako?
Ukoliko želite da otkažete porudžbinu, molimo pošaljite mejl na: web@uspon.rs ili kontaktirajte naš call centar na 032/346-745.

Želim da obradujem nekoga i pošaljem mu poklon na kućnu adresu, da li je to moguće i kako?
Da, moguće je. Prilikom poručivanja u polje „Napomena“ upišite adresu na koju želite da pošaljete poklon. Molimo da obratite pažnju da ne odaberate način plaćanja „Plaćanje pouzećem“, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite neki drugi način plaćanja i imajte u vidu da troškovi isporuke nisu uvek uključeni u cenu. Prilikom obrade vaše porudžbine konktaktiraće vas naš call center u vezi iznosa troškova isporuke. Po evidentiranju uplate robu šaljemo na željenu adresu.

Želeo bih da kupim proizvod koga nema na zalihama. Šta treba da uradim?
Za više informacija o dostupnosti proizvoda, molimo kontaktirajte naš call centar na 032/346-745 ili nam pošaljite mejl na: web@uspon.rs

Da li je moguća isporuka u druge zemlje osim Srbije?
Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije bez KiM. Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.

Da li mogu da poručim proizvod ako nisam punoletan?
Na našem sajtu ne postoji starosna granica za poručivanje robe, ali ako ste maloletna osoba obavezno je prisustvo punoletne osobe prilikom preuzimanja robe na kućnoj adresi.

Ne mogu da se setim svoje lozinke. Šta je potrebno da uradim?
Ukoliko ste zaboravili lozinku, molimo koristite opciju „Zaboravljena lozinka“ koja se nalazi na stranici za prijavljivanje. U polje email uneti email pod kojim je nalog registrovan i dobićete sva potrebna uputstva na mail.

Kako mogu da promenim podatke svog naloga?
Vaše podatke možete u svakom momentu ažurirati. Da biste promenili podatke svog korisničkog naloga, molimo prijavite se i koristite opciju „Nalog“ koja se nalazi odmah pored korpe i kliknite na ime pod kojim ste prijavljeni.

Mogu li pogledati istoriju svojih porudžbina?
Za pregled istorije svojih porudžbina morate biti ulogovani. Informacije možete dobiti u odeljku Nalog -> Vaše ime i prezime