Vaša korpa je prazna
Možete pogledati sve dostupne proizvode i kupiti neke u prodavnici.
Poštovani kupci,
Obaveštavamo vas o početku promocije “2+3 godine sigurnosti” za aktuelne LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele koja traje u periodu od 01. januara do 31. marta 2025. godine.
U nastavku je upustvo za registraciju:
Kupac je obavezan da registruje svoju kupovinu najkasnije 30 dana od datuma kupovine.
Registracija nije moguca posle 30. aprila 2025. godine.
Kupac prvo treba da proveri firmu uvoznika televizora (naziv uvoznika pise na kutiji TV-a):
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
ili
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
Izvršiti registraciju na Comtrade portalu: https://www.comtradedistribution.com/lg5
Mail za konsultacije i pomoć oko registracije: lg5@comtrade.com
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
ili
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
Kako bi kupac uspešno izvršio registraciju, neophodno je da dostavi sledeće podatke i dokumenta:
Nakon provere serijskog broja, kupac će dobiti mail potvrde da je registracija uspešno završena kao i uslove i odredbe ove akcije u prilogu maila potvrde.
Proizvodi na koje se primenjuju navedeni Uslovi su sledeći:
Svi aktuelni 2023 i novi 2024 UHD, NANO, QNED i OLED modeli.
LG “2+3 godine sigurnosti “ pruža vam sledeća prava i prednosti:
U prve dve godine, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi eksplicitna garancija u punom obimu za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku, besplatne rezervne delove i besplatnu popravku na licu mesta, ili u servisu po potrebi. Osim toga, ovo znači i besplatnu zamenu Proizvoda. („obavezna garancija“ u skladu sa propisima o zaštiti potrošača). Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca.
U trećoj, četvrtoj i petoj godini, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi ograničena eksplicitna garancija za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku i besplatne rezervne delove. Osim toga, znači i besplatnu zamenu Proizvoda, ako ne možemo da ga popravimo. Ukoliko nije dostupan isti proizvod, kupac dobija proizvod sa istim ili sličnim karakteristikama. Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti ” (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca. Izlazak ovlasćenog servisa na adresu kupca nije obuhvaćen akcijom “ LG 2 + 3 godine sigurnosti u periodu od treće do pete godine. Ukoliko kupac zeli izlazak na lice mesta, on ce biti naplaćen po vazećem cenovniku servisa. Zakonski nosioci kampanje “LG 2 + 3 godine sigurnosti” su autorizovani LG TV servisi:
a) Kompanija SZR “IGNIS” i povezana pravna lica ( ESC HOME, OLED Servis, AB LG servis), matični broj: 54142790, Adresa: Ratka Mitrovića br. 137, 11000, Beograd, Srbija. Tel: 011/2510 636.
b) Kompanija “PINSOFT” , matični broj: 08602905 , Adresa Zrenjaninski put 8, 21000, Novi Sad, Srbija. Tel: : +381 21 4891 533
Kampanja „LG 2+3 godine sigurnosti “ važi 5 godina od datuma kupovine, i treba je produžiti svaki put kada je Proizvod neispravan usled kvara u okviru perioda važenja garancije.
Svaka pojedinačna popravka ili zamena biće zabeležena u garantnom listu koji je izdao LGEMK tokom 5-godišnjeg perioda.