2+3 godine sigurnosti za LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele
2+3 godine sigurnosti za aktuelne LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele
Poštovani kupci,
Obaveštavamo vas o početku promocije “2+3 godine sigurnosti” za aktuelne LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele koja traje u periodu od 01.04. do 30.06.2024. godine.
U nastavku je upustvo za registraciju:
Kupac je obavezan da registruje svoju kupovinu najkasnije 30 dana od datuma kupovine.
Registracija nije moguca posle 31. jula 2024. godine.
Kupac prvo treba da proveri firmu uvoznika televizora ( naziv uvoznika pise na kutiji TV-a):
- Ako je uvoznik TV-a Roaming Electronics:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
- Ako je uvoznik TV-a Also Serbia d.o.o Novi Sad:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
ili
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
- Ako je uvoznik TV-a Comtrade Distribution:
Izvršiti registraciju na Comtrade portalu: https://www.comtradedistribution.com/lg5
Mail za konsultacije i pomoć oko registracije: lg5@comtrade.com
- Ako je uvoznik TV-a Tehnomedia centar d.o.o:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
- Ako je uvoznik TV-a Gigatron export-import:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
ili
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
Kako bi kupac uspešno izvršio registraciju, neophodno je da dostavi sledeće podatke i dokumenta:
- Slika računa sa vidljivom datumom, mestom i maloprodajom gde je kupovina napravljena
- Fotografiju nalepnice sa zadnje strane TV-a sa vidljivim modelom i serijskim brojem aparata
- Mail adresu
- Kontakt telefon
- Ime i Prezime
Nakon provere serijskog broja, kupac će dobiti mail potvrde da je registracija uspešno završena kao i uslove i odredbe ove akcije u prilogu maila potvrde.
Proizvodi na koje se primenjuju navedeni Uslovi su sledeći:
Svi aktuelni 2023 i novi 2024 UHD, NANO, QNED i OLED modeli.
LG “2+3 godine sigurnosti “ pruža vam sledeća prava i prednosti:
U prve dve godine, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi eksplicitna garancija u punom obimu za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku, besplatne rezervne delove i besplatnu popravku na licu mesta, ili u servisu po potrebi. Osim toga, ovo znači i besplatnu zamenu Proizvoda. („obavezna garancija“ u skladu sa propisima o zaštiti potrošača). Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca.
U trećoj, četvrtoj i petoj godini, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi ograničena eksplicitna garancija za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku i besplatne rezervne delove. Osim toga, znači i besplatnu zamenu Proizvoda, ako ne možemo da ga popravimo. Ukoliko nije dostupan isti proizvod, kupac dobija proizvod sa istim ili sličnim karakteristikama. Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti ” (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca. Izlazak ovlasćenog servisa na adresu kupca nije obuhvaćen akcijom “ LG 2 + 3 godine sigurnosti u periodu od treće do pete godine. Ukoliko kupac zeli izlazak na lice mesta, on ce biti naplaćen po vazećem cenovniku servisa. Zakonski nosioci kampanje “LG 2 + 3 godine sigurnosti” su autorizovani LG TV servisi:
a) Kompanija SZR “IGNIS” i povezana pravna lica ( ESC HOME, OLED Servis, AB LG servis), matični broj: 54142790, Adresa: Ratka Mitrovića br. 137, 11000, Beograd, Srbija. Tel: 011/2510 636.
b) Kompanija “PINSOFT” , matični broj: 08602905 , Adresa Zrenjaninski put 8, 21000, Novi Sad, Srbija. Tel: : +381 21 4891 533
Kampanja „LG 2+3 godine sigurnosti “ važi 5 godina od datuma kupovine, i treba je produžiti svaki put kada je Proizvod neispravan usled kvara u okviru perioda važenja garancije.
Svaka pojedinačna popravka ili zamena biće zabeležena u garantnom listu koji je izdao LGEMK tokom 5-godišnjeg perioda.