Call Centar: 032/346-745

Proveri garanciju

2+3 godine sigurnosti za LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele

2+3 godine sigurnosti za aktuelne  LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele

2+3 godine sigurnosti za aktuelne LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele

Poštovani kupci,

Obaveštavamo vas o početku promocije “2+3 godine sigurnosti” za aktuelne LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele koja traje u periodu od 01.04. do 30.06.2024. godine.

U nastavku je upustvo za registraciju:

Kupac je obavezan da registruje svoju kupovinu najkasnije 30 dana od datuma kupovine.

Registracija nije moguca posle 31. jula 2024. godine. 

Kupac prvo treba da proveri firmu uvoznika televizora ( naziv uvoznika pise na kutiji TV-a):

  • Ako je uvoznik TV-a Roaming Electronics:

Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije:  +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

  • Ako je uvoznik TV-a Also Serbia d.o.o Novi Sad:

Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533

Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

ili

Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije:  +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

  • Ako je uvoznik TV-a Comtrade Distribution:

Izvršiti registraciju na Comtrade portalu: https://www.comtradedistribution.com/lg5

Mail za konsultacije i pomoć oko registracije: lg5@comtrade.com

  • Ako je uvoznik TV-a Tehnomedia centar d.o.o:

Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije:  +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

  • Ako je uvoznik TV-a Gigatron export-import:

Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije:  +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

ili

Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533

Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

Kako bi kupac uspešno izvršio registraciju, neophodno je da dostavi sledeće podatke i dokumenta:

  1. Slika računa sa vidljivom datumom, mestom i maloprodajom gde je kupovina napravljena
  2. Fotografiju nalepnice sa zadnje strane TV-a sa vidljivim modelom i serijskim brojem aparata
  3. Mail adresu
  4. Kontakt telefon
  5. Ime i Prezime

Nakon provere serijskog broja, kupac će dobiti mail potvrde da je registracija uspešno završena kao i uslove i odredbe ove akcije u prilogu maila potvrde.

Proizvodi na koje se primenjuju navedeni Uslovi su sledeći:

Svi aktuelni 2023 i novi 2024 UHD, NANO, QNED  i OLED modeli.

LG “2+3 godine sigurnosti “ pruža vam sledeća prava i prednosti:

U prve dve godine, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi eksplicitna garancija u punom obimu za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku, besplatne rezervne delove i besplatnu popravku na licu mesta, ili u servisu po potrebi. Osim toga, ovo znači i besplatnu zamenu Proizvoda. („obavezna garancija“ u skladu sa propisima o zaštiti potrošača). Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca.

U trećoj, četvrtoj i petoj godini, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi ograničena eksplicitna garancija za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku i besplatne rezervne delove. Osim toga, znači i besplatnu zamenu Proizvoda, ako ne možemo da ga popravimo. Ukoliko nije dostupan isti proizvod, kupac dobija proizvod sa istim ili sličnim karakteristikama. Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti ” (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti  “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca. Izlazak ovlasćenog servisa na adresu kupca nije obuhvaćen akcijom “ LG 2 + 3 godine sigurnosti  u periodu od treće do pete godine. Ukoliko kupac zeli izlazak na lice mesta, on ce biti naplaćen po vazećem cenovniku servisa. Zakonski nosioci kampanje “LG 2 + 3 godine sigurnosti”  su autorizovani LG TV servisi:

    a) Kompanija SZR “IGNIS” i povezana pravna lica ( ESC HOME, OLED Servis, AB LG servis), matični broj: 54142790, Adresa: Ratka Mitrovića br. 137, 11000,              Beograd, Srbija. Tel: 011/2510 636.

    b) Kompanija “PINSOFT” , matični broj: 08602905 , Adresa Zrenjaninski put 8, 21000, Novi Sad, Srbija. Tel: : +381 21 4891 533

Kampanja „LG 2+3 godine sigurnosti “ važi  5 godina od datuma kupovine, i treba je produžiti svaki put kada je Proizvod neispravan usled kvara u okviru perioda važenja garancije.

Svaka pojedinačna popravka ili zamena biće zabeležena u garantnom listu koji je izdao LGEMK tokom 5-godišnjeg perioda.